Általános értékesítési és szállítási feltételek

Az alábbi dokumentum az Alap-Anyag Épker Kft. által üzemeltetett
www.tetoesfal.hu internetes áruházában történő vásárlás jogi feltételeit
tartalmazza.
Címünk: 1153 Budapest, Deák utca 6.
Adószám: 22701493-2-41
Bankszámlaszám: K&H Bank 10401213-50526685-66651005
Székhely: 1039 Budapest, Gyűrű utca 3.
Ön megrendelésének elküldésével a távollévők közötti, szerződéskötésre
vonatkozó jogszabály értelmében az alábbi szerződést elfogadja, ezért
kérjük megrendelése előtt az alábbiakat gondosan olvassa el.

Amennyiben részükre megrendelik az Alap-Anyag Épker Kft. által
üzemeltetett info@tetoesfal.hu internet szolgáltatásait, megrendelést küld el
ezzel egyidejűleg kijelenti, hogy ismeri, magára nézve kötelezőnek tekinti
és elfogadja az Általános értékesítési és szállítási feltételeket. Amely Ön és
az Alap-Anyag Épker Kft. működtető cég között, mint egyezség létrejött.
Fenntartjuk a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeket módosítsuk
minden előzetes egyeztetés és módosítás nélkül, az oldalt használó
felelőssége, hogy ellenőrizze az aktuális Általános értékesítési és szállítási
feltételeket. A rendelés elküldésével az Általános értékesítési és szállítási
feltételek alapján vásárlási szerződés jön létre a rendelést leadó
magánszemély vagy cég (továbbiakban: megrendelő) és az Alap-Anyag
Épker Kft. üzemeltető cég között.

Amennyiben az építési helyszín behajtási engedélyhez kötött övezetben
található, ezt a megrendeléskor jelezni kell. A behajtási engedély
beszerzése a Vevőt kötelezi.

A megrendelő kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt árut átveszi,
és a vételárát készpénzes fizetés esetén az áru átvétele előtt, illetve banki
átutalásos fizetés esetén az  Alap-Anyag Épker Kft.  által megadott
bankszámlaszámra átutalja a korábban visszaigazolt összeget.

Szerződő felek azonosítása
A vásárlási szerződés az Alap-Anyag Épker Kft., mint eladó és a
megrendelő, mint vevő között jön létre. Az Alap-Anyag Épker Kft. csak
az info@tetoesfal.hu internetes oldalain leadott rendelésekért felel. A

rendelés elfogadásához az Ön, vagy cége adatai szükségesek, amelyeket
a megrendelő űrlap oldalain talál. A hiányosan, hamisan, vagy pontatlanul
megadott adatokat nem áll módunkban elfogadni, és a rendelést elutasítjuk.
Ha regisztrált adatok nem felelnek meg a valóságnak, vagy ütköznek az
Általános Szerződési Feltételek valamely pontjával a rendelést töröljük. A
rendelést telefonon, vagy e-mail-en igazoljuk vissza. Fenntartjuk a jogot,
hogy a regisztrált adatok helyességét ellenőrizzük, hogy a rendelés
teljesítésétől indoklás nélkül- a vételár kiegyenlítése előtt bármikor-
elálljunk.

Árak
Áraink tájékoztató jellegűek. Eladó a megrendelő felé eltérhet a honlapon
megadott áraktól. A rendszer által készített megrendelés tájékoztató jellegű,
nem minden esetben tartalmazza az egyéb költségeket ( raklap, raklap
használat és szállítás). A nyomdai hibákért felelősséget nem vállalunk. A
feltüntetett bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák. Regisztrált partnerek a
listaárból egyedi megállapodás alapján kedvezménnyel csökkentett bruttó
árakon vásárolhatnak. Az ajánlati ár az adott pillanatban érvényes, csak a
megrendelés visszaigazolásával válik véglegessé. A végleges ár csak a
felek közös egyetértésével módosítható. A befizetés esetleg szállítás napjáig az árváltozás
jogát fenntartjuk. A feltüntetett árak, NEM tartalmazzák a szállítás díját.
Pontos szállítási díjáról minden esetben érdeklődjön. Mennyiség és cím
alapján adunk árajánlatot!!!!!!!!!

Fizetési feltételek
Az előre pontosított végösszeg, mely a megrendelt termékek árának és a
házhoz-szállítás díjának összegéből tevődik össze.
Kifizetésének két módja van:
– Készpénzben az áru megrendelésekor.
– Előrefizetés banki átutalással, a visszaigazolásban megadott
számlaszámra.
– Vagy számla alapján bármely K&H Bankban készpénz
befizetéssel.
– Bankszámlaszám: K&H Bank 10401213-50526685-66651005

Szállítási feltételek
A visszaigazolást illetve a megrendelést követően telefonon, vagy e-mailen
keresztül kapcsolatba lépünk a megrendelővel. Az árak egy alkalommal történő fuvarozást és lerakodást foglalnak magukba darus autó esetén. A Vevő hibájából szükségessé váló újabb -házhozszállítást a Vevőt terhelik. A szállítási
költség teherautó mellé történő lerakodást foglal magába darus autó esetén. Egyéb a
helyszínen felmerülő rakodás többletköltség, mely a helyszínen fizetendő. A
kiszállítás elismerése úgy történik, hogy a vevő aláírja a szállítólevelet. Ha
a szállítási napon a vevő, vagy képviselője az átvételnél személyesen nem
jelenik meg, a szerződés teljesítését a termék lerakásával megtörténtnek
tekintjük. A szállításból eredő esetleges töréskárt, illetve a le nem szállított
termékeket a vevő köteles a szállítólevélen feltüntetni.
Egyedi megállapodás alapján történő megrendeléskor kérjük, hivatkozzon a megállapodás számára.

Roto termékek

Szállítás: Szállító darabszámtól függetlenül ingyenesen szállít tetőtéri ablakot, tetőkibúvót, füstelvezető- illetve térdfal ablakot, és az ezzel egyidőben megrendelt minden egyéb terméket, amennyiben a kiszállítás egyidőben, egy címre történik. Minden egyéb esetben (amennyiben a rendelés nem tartalmaz: tetőtéri ablakot, tetőkibúvót, füstelvezető- illetve térdfal ablakot) a szállítási díj mennyiségtől függetlenül, szállítási címenként 5 000 Ft + Áfa. (burkolókeret, padláslépcső, külső és belső csatlakozó szett, külső és belső árnyékolók, vezérlések, illetve további kiegészítők, pl.: távnyitó bot, karbantartó csomag)

Az alkatrészeket egyéni díjszabás szerint szállítjuk, a rendelés visszaigazolás szerint. A szállítást külső logisztikai Partner végzi.
A kiszállítás gyűjtőfuvarozás keretében történik, munkanapokon 8.00–18.00 között, pontos időpont megadására nincs lehetőség.

A forgalom okozta vagy technikai meghibásodás miatt bekövetkező esetleges késedelemért a Szállító nem vállal felelősséget.

Amennyiben az áruátvétel a megadott címen a gyűjtőfuvarozás keretében 8.00-18.00 között nem oldható meg, úgy kisebb csomagok esetén a vevő munkahelyét, nagyobb csomagok esetén a kereskedő telephelyét javasolt megadni. Szállítási cím módosítására a kiszállítást megelőző munkanapon 12.00-ig van lehetőség.

Szállítónak felróható okból történő téves szállításkor Szállító saját költségén a teljesítést újból megkísérli. Megrendelő a szállítási késedelemmel és téves szállítással kapcsolatban kártérítési igénnyel nem léphet fel. A szállítmányt a szállítólevél szerint tételesen cégszerű aláírással, pecséttel és olvasható névvel vagy házhoz szállítás esetén aláírással és olvasható névvel kell átvenni. Megrendelő a szállítólevél Megrendelő vagy házhoz szállítás esetén az általa megadott személy által történő aláírásával elismeri, hogy szállítás a megrendelésnek megfelelően megtörtént. Az áruátvevő az esetleges hiány / sérülés tényét a szállítmány átvételekor köteles a logisztikai Partner szállítólevelére felvezetni, azt a kiszállítást végző gépkocsivezetővel leigazoltatni, és az esetleges sérülésről fényképet készíteni.

A Megrendelőnek a szállítmányokkal kapcsolatos bármely reklamációt (mennyiségi, minőségi eltérés, nem a megrendelt áru szállítása, sérült áru esetén) a logisztikai Partner gépkocsivezetőjével leigazolt, megjegyzéseket tartalmazó szállítólevél mellékelésével minden esetben haladéktalanul, írásban kell továbbítani a Szállító megrendelést fogadó e-mail címére: info@tetoesfal.hu

A kiszállítás a telekhatárig történik. A szállítmány telekhatáron belüli, illetve emeletre történő mozgatása a Megrendelő / Áruátvevő feladata.

Ha a visszaigazolt időpontban az átvétel a Megrendelő vagy házhoz szállítás esetén az általa megadott személy hibájából hiúsul meg, úgy az újbóli kiszállítás költsége az alábbi díjszabás szerint leszámlázásra kerül a Megrendelő felé: Tetőablakot (is) tartalmazó szállítmányok esetén.

Tondach termékek
Raklapárak: 
Tondach-raklap betétdíj bruttó 6350 Ft / db
Tondach-raklap visszavásárlási ára bruttó 6350 Ft / db gyári szállítóval ép rkl
esetén
Daruzási díj: 
1524 Ft/ raklap

Útdíj: 1143 Ft/raklap

Szóló autós kiszállítási felár: 889 Ft / raklap

Csomagolási díj: 2032 Ft/ raklap
Kiszállítási díjak:
0-6 raklap bruttó 12700 Ft/szállítási cím
7 raklaptól ingyenes szállítás, vidéki cím esetén behajtási engedélyt a Vevő
kéri meg
TES szállítási szolgáltatás:
30 kg alatt 5080 Ft, 30-59 kg 7620 Ft, 60-1000 kg 20320 Ft
Velux termékek
Ezen termékek helyszínre szállításával kapcsolatban érdeklődjön telefonon.
10 db ablaktól ingyenes a kiszállítás.
Bramac termékek
Az akciós árak a gyártó által meghirdetett mindenkor érvényes akció szerint értendő.
Szállítási díj: 6 raklap alatti megrendelés esetén: 13970 Ft

A betontermékek szállítása zsugorfóliával fedett, szabvány EUR-raklapokon
történik. Az 1/1-es cserepek egységrakatai pántolt kötegekből készülnek. A
kötegeket- a törésmentes szállítás érdekében- nem bontjuk meg.
Megrendelésnél ezt vegyék figyelembe. A Vevő a raklapért betétdíjat,
csomagolási díjat, valamint a betét és csomagolási díj után áfát köteles
fizetni.
Egységes logisztikai díj: 8890 Ft
Daruzási díj: 1270 Ft/rkl
Raklap visszavételi ár: 5715 Ft
Szállítási sérüléseket a Vevő 5 napon belül jelenteni szükséges!!!!!!
I. Bramac24 Futárszolgálat
A szolgáltatás keretein belül vállaljuk kisebb tartozékcsomagok expressz
kiszállítását Magyarország határain belül.
A fém- és műanyag tartozék rendelés esetén kérjük, külön jelezze az
expressz szállítási igényét a Bramac24 feltüntetésével a megrendelésen.
A délelőtt 12 óráig beérkezett megrendeléseket garantáltan a következő
munkanapon, a később beérkezett rendeléseket pedig a rendelés
beérkezésétől számított második munkanapon tudjuk teljesíteni.
A szállítási határidő a mindenkori raktárkészlet függvényében módosulhat.
A szolgáltatásban a vízszintes ereszcsatorna és lefolyócső elemek nem
vesznek részt.
A szolgáltatás díjtételei kartondobozos csomagolás esetén:
Bramac 24 futárszolgálat
– 0-30 kg-ig 6223 Ft
– 30-60 kg-ig 9271 Ft
– 60 kg felett egyedi megállapodás szerint.
Bramac 48 szolgáltatás: Munkanapon 9 óráig leadott rendelés esetén raklapos áru kiszállítása a
második munkanapon megtörténik. Maximum 1 tonna/rkl 16765 Ft
raklaponként.

Bramac mini kisraklapos csomagküldés beton termékek: A délelőtt 8 óráig beérkezett megrendeléseket az eladó a rendelés beérkezését követő második munkanapon  teljesíti. 7620 Ft/ raklap.

A Bramac Kft. által kiadott árak az ország egész területére érvényesek, és
tartalmazzák a:
 4 raklap, vagy az azt meghaladó mennyiségű megrendelés esetén
az építési címre történő egyszeri kiszállítás költségét,
 fel- és lerakodás költségeit,
 és az összes egyéb szolgáltatás költségeit.
A 6 vagy kevesebb raklapon elhelyezhető betontermékek szállítási költsége
megrendelésenként külön kerül felszámításra, melynek mértéke 12700 Ft.
A termékek Vevő általi elszállítása esetén ezt a költséget nem számoljuk
fel! Amennyiben a behajtási engedélyt csak és kizárólag az építési
engedéllyel rendelkező magánszemély válthatja ki, úgy a szállítást
megelőzően a Bramac Kft. Területfelelősével kérjük egyeztetni a kiszállítás
időpontját. A Bramac Kft. 2016. január 03-tól érvényben lévő Általános
Eladási és Szállítási Feltételek dokumentuma tartalmazza mind a
Bramac24 Futárszolgálat, mind pedig a kiszállítási költséget érintő
változásokról szóló információkat.

Terrán Tetőcserép Gyártó Kft.

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG, ÁLTALÁNOS
LOGISZTIKAI DÍJ ÉS RAKLAP BETÉTDÍJ

Általános logisztikai díj/raklap: 8890 Ft

Terrán egyedi jelölésű raklap visszavásárlási ára/db: 2540 Ft

Csomagolási és raklapbontási díj: 6350 Ft

Szállítási költség 4 raklap alatt: 15240 Ft

Terrán Futár- szolgálat díjai:

  • 800 mm-ig 30kg-ig: 5461 Ft
  • 800 mm-ig 30-199 kg között:  9779 Ft
  • 800 mm fölött vagy 200kg-ot meghaladó súlyú termékek raklapon szállítva: 17653 Ft

BB Tetőkiegészítők, vízelvezetési anyagok
Ingyenes házhoz szállítás Magyarország területén bruttó 170000 Ft-os
megrendelés esetén
1-3 napos szállítási idővel.

Kvarc termékek

Megrendelés és címre szállítás 1 raklaptól.
Kisebb tétel: saját szállítás adott címről

Austrotherm termékek
20 m3 feletti mennyiség vásárlása esetén ingyenes kiszállítás. Cím,
mennyiség alapján egyedi ajánlat szerint.

Baumit termékek
EUR raklapok betét díja: 3300 Ft. Csomagolási díj 2477 Ft/raklap, raklap
használat: 508 Ft/rkl, 4 rkl vagy nettó 100.000 Ft alatt szállítási költséget és
útdíjat számol fel a Baumit.

YTONG és Silka

EUR raklapok betéti díja:1524Ft

használati és csomagolási díj: 890 Ft

a (XELLA) termékek
Csomagolási díj 1000 Ft/db+ÁFA YTONG raklap visszavásárlás 600 Ft
/db+ÁFA. YTONG szállítási díjak megyénként, regionálisan változóak. A
termékek szállítási feltételeiről érdeklődjön telefonon vagy e-mail-en.

LEIER termékek
EUR raklapok betéti díja: 3810 Ft/db

raklap használati díj:2540 Ft/ rkl

LEIER
Toscana és Veneto tetőcserép 8 raklap LEIER szállítási díjak megyénként,regionálisan változóak. A termékek szállítási feltételeiről érdeklődjön
telefonon vagy e-mail-en.

POROTHERM termékek
Raklapok HWT UNI betéti díja: 3175 Ft/db

raklap használat és csomagolási díj :
2032/rkl,

HWT UNI raklapok visszavásárlása: 1500 Ft/db+ÁFA.
Porotherm szállítási díjak megyénként, regionálisan változóak. A termékek
szállítási feltételeiről érdeklődjön telefonon vagy e-mail-en.
Kedvezmények
Eladó a megrendelő eltérhet a feltüntetett áraktól, kedvezményt egyedi
megállapodás alapján.
Minőség
Forgalmazó garantálja, hogy az általa, a termékek hatályos szabvány
előírásnak megfelelnek, és minőségi bizonyítvánnyal rendelkeznek.
Egyéb feltételek
A jelen “Általános szállítási és értékesítési feltételek”-ben nem szabályozott
kérdésekben a Polgári törvénykönyv az irányadó. VALAMINT MINDEN
ESETBEN MÉRVADÓ: aktuális GYÁRTÓ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI
FELTÉTELEI, lásd a gyártó oldalán.

Garancia
Vállaljuk, hogy az általunk forgalmazott termékek a hatályban lévő
építőipari előírásoknak megfelelnek. A gyártók által kibocsájtott
garancialevelek az általunk kiállított számlákkal együtt érvényesek.
A garanciális igény bejelentése:
Alap-Anyag Épker Kft.
1153 Budapest, Deák Ferenc utca 6.
T: 06302327759
e-mail: info@tetoesfal.hu
Garanciális igényét minden esetben írásban szükséges bejelenteni.